Zamknij okno Cookies

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów o polityce cookies

PISMO UŻYTKOWNIKÓW ADOBE PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, INDESIGN, FLASH I INNYCH...

  • >> Tutorial Photoshop CS4, 3ds Max 2010, Illustrator

  • Łączymy grafikę 2D z renderami

  • Dawid Weaver demonstruje, jak szybko stworzyć stylowy, fotorealistyczny render produktu
  • tutorial Photoshop CS4, 3ds Max 2010, Illustrator
  • Napięte terminy to temat znany każdemu grafikowi. W tym środowisku znajomość technik oszczędzających czas to cenna zaleta, szczególnie kiedy tworzy się ilustracje na potrzeby kampanii reklamowych. W poniższym tutorialu pokażę, jak wykorzystać połączone techniki ilustracji 2D i 3D, aby w otrzymać fotorealistyczny obraz w oparciu o render 3ds Max.

    Zaczniemy od pracy na krzywych (splines) i wykorzystamy kilka ciekawych modyfikatorów (modifiers) w 3ds Maxie, a następnie wyeksportujemy nasz model do KeyShot2 do dalszego teksturowania i renderowania. Na koniec wyszlifujemy obraz w Photoshopie i nadamy mu ciekawą stylistykę w Illustratorze.

    W każdym z omawianych etapów znajdziesz ciekawe wskazówki i techniki, które z powodzeniem wykorzystasz we własnych projektach, dzięki czemu unikniesz częstych błędów czy zbędnej pracy. Wówczas będziesz mógł skupić się przede wszystkim na kreatywnej stronie procesu projektowania, co z pewnością przełoży się na poziom Twoich prac.

    David Weaver
    David, artysta grafik pracujący dla Milky Tea Studio w Liverpoolu, jest zafascynowany możliwościami, jakie daje designerowi projektowanie w 3D. Swój zawód postrzega bardziej w kategoriach hobby niż pracy. www.milkytea.com

    Potrzebny czas
    12–14 godz.

    Umiejętności
    • Budowanie obiektów na krzywych z wykorzystaniem modyfikatora Lathe
    • Ustawianie sceny w KeyShot
    • Praca ze ścieżkami w Illustratorze

    Aby samodzielnie wykonać ten tutorial zamów pismo »
ZAMÓW PISMO

12,00 ZŁ (DRUKOWANE)

12,50 ZŁ (E–WYDANIE)

Cały powyższy tutorial, a także wiele innych ćwiczeń i artykułów o grafice znajdziesz w tym numerze pisma. Wysyłka gratis! zamów pismo »

Powrót »

kup teraz

KOD CA1012
CENA 12,00
ZAMÓW TERAZ!


W każdym wydaniu miesięcznika Computer Arts znajdziesz wiele tutoriali i porad praktycznych.

Zamieszczony obok tekst to wstęp do tutoriala wydrukowanego w numerze 10/12
Fragmenty tutoriali
wybrane z nr. 10/12


>> Photoshop CS4
Łączymy grafikę 2D z renderami

Łączymy grafikę 2D z renderami
Dawid Weaver demonstruje, jak szybko stworzyć stylowy, fotorealistyczny render produktu



>> InDesign CS3
Nietuzinkowy plakat z glifów

Nietuzinkowy plakat z glifów
Jo Gulliver demonstruje, jak za pomocą glifów przenieść projektowanie typograficzne na zupełnie nowy poziom



>> HTML5
Wideo z kanałem alfa

Wideo z kanałem alfa
Simon Cave demonstruje, w jaki sposób odtwarzać wideo zawierające kanał przezroczystości za pomocą HTML5



>> Photoshop CS6
Poza kadrem, między warstwami

Poza kadrem, między warstwami
W drugiej części naszego cyklu Mirka Hordziejewicz zademonstruje nowe możliwości w jakie wyposażono narzędzie Kadr (Crop Tool)





Darmowe tutoriale
z numeru 10/12


>> Na razie brak