Zamknij okno Cookies

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów o polityce cookies

PISMO UŻYTKOWNIKÓW ADOBE PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, INDESIGN, FLASH I INNYCH...

  • >> Tutorial Photoshop CS

  • Piękność z morskich głębin

  • Jak malować podwodne światło i tworzyć efektowne ilustracje w morskich klimatach
  • tutorial Photoshop CS
  • Malowanie mitologicznych stworzeń to ekscytujące zajęcie. Można wtedy poszaleć z kompozycją oraz kształtami. Tym razem redakcja poprosiła o coś wyjątkowego, więc przygotowałam kilka czarno-białych szkiców, z których jeden wybrano na okładkę.

    Ćwiczenie zacznę od szkicu, postaram się zaprezentować swój sposób pracy i wyjaśnić, jak najlepiej malować podwodne sceny. Jak zawsze, przed przystąpieniem do pracy intensywnie studiuję temat. Materiały referencyjne są ważne, jeśli chce się we właściwy sposób przedstawić motyw przewodni. Dlatego też szukam ilustracji przedstawiających syreny oraz zdjęć głębin, ryb, koralowców itp. Robię też kilka zdjęć samej siebie, dzięki czemu otrzymuję materiał referencyjny, starając się przy tym uzyskać podobne warunki oświetlenia. To bardzo przydatne, bo poza syreny jest dość skomplikowana.

    Po wszystkich tych zabiegach mogę przystąpić do malowania. Jak się przekonacie, obrazek traktuję jako całość. Pomaga mi to zachować spójność ilustracji pomimo obecności wielu zróżnicowanych podwodnych elementów. Wykorzystam też wiele niestandardowych pędzli do teksturowania i malowania poszczególnych elementów. Kilka z nich opiszę bliżej, ale zachęcam Was do tworzenia własnych — pozwolą one nadać pracom indywidualny charakter.

    Mélanie Delon
    Mélanie jest niezależną ilustratorką fantasy, która projektuje okładki książek. Jednak większość czasu poświęca na autorską serię albumów wydawaną przez Norma Editorial. www.melaniedelon.com

    Umiejętności
    • Szkicowanie czarno-białą plamą
    • Definiowanie gamy barw przy pomocy plam na etapie szkicu
    • Malowanie rzeczywistości podwodnej, światła, fal i bąbelków
    • Tworzenie postaci fantastycznej, tekturownie łuski
    • Malowanie elementów tła bez detali

    Aby samodzielnie wykonać ten tutorial zamów pismo »
ZAMÓW PISMO

12,00 ZŁ (DRUKOWANE)

12,50 ZŁ (E–WYDANIE)

Cały powyższy tutorial, a także wiele innych ćwiczeń i artykułów o grafice znajdziesz w tym numerze pisma. Wysyłka gratis! zamów pismo »

Powrót »

kup teraz

KOD CA1011
CENA 12,00
ZAMÓW TERAZ!


W każdym wydaniu miesięcznika Computer Arts znajdziesz wiele tutoriali i porad praktycznych.

Zamieszczony obok tekst to wstęp do tutoriala wydrukowanego w numerze 10/11
Fragmenty tutoriali
wybrane z nr. 10/11


>> Photoshop CS3
Logo 3D z innej perspektywy

Logo 3D z innej perspektywy
Wykorzystujemy elementy grafiki 3D do nadania głębi naszemu projektowi



>> Illustrator CS3
Trójwymiarowy napis

Trójwymiarowy napis
Pokazujemy, jak za pomocą siatki izometrycznej stworzyć unikalną kompozycję opartą na czcionce 3D



>> InDesign CS5
Tworzymy animowany layout

Tworzymy animowany layout
Demonstrujemy, jak dzięki nowym interaktywnym narzędziom ożywić swój projekt



>> Photoshop CS
Piękność z morskich głębin

Piękność z morskich głębin
Jak malować podwodne światło i tworzyć efektowne ilustracje w morskich klimatach





Darmowe tutoriale
z numeru 10/11


>> Na razie brak