Zamknij okno Cookies

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów o polityce cookies

PISMO UŻYTKOWNIKÓW ADOBE PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, INDESIGN, FLASH I INNYCH...

  • >> Tutorial Flash CS3

  • Sztuka generatywna

  • Anton Mills wyjaśnia, jak wykorzystać framework HYPE do stworzenia efektownej grafiki z komputera
  • tutorial Flash CS3
  • Projekt Z4 BMW Joshuy Davisa skłonił mnie do zaznajomienia się z funkcjami matematycznymi Flasha. Narzędzie Math pozwala na obracanie kształtów, mieszanie różnych kolorów oraz tworzenie dynamicznych projektów. Korzystanie z niego sprawia tyle samo frajdy, co późniejsze oglądanie gotowej pracy. Ten typ projektowania jest nazywany "sztuką generatywną". Ostatnimi czasy dwaj wybitni specjaliści od Flasha, Branden Hall i Joshua Davis, połączyli swoje siły w celu stworzenia frameworku HYPE, który eliminuje skomplikowane kodowanie części matematycznej. Dało to możliwość tworzenia niesamowitych prac mniej doświadczonym w programowaniu projektantom. W kolejnych krokach ćwiczenia przedstawię podstawowe informacje umożliwiające korzystanie z frameworku HYPE. Stworzymy projekt wyjściowy, który następnie będziemy rozbudowywać. Na tym etapie gorąco zachęcam do eksperymentowania. Przygotujcie się na efektowne zakończenie.

    Pomoc HYPE online
    Pamiętaj, najlepsze źródło informacji o framework HYPE to: www.hypeframework.org. Znajdziesz tam fantastyczne przykłady generatorów grafiki wraz z ich źródłami

    Anton Mills
    Anton, rich media developer, wykładowca i pisarz na stałe mieszkający w Sydney, zajmuje się głównie tworzeniem aplikacji Flash. Ostatnio coraz więcej czasu poświęca aplikacjom mobilnym. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę www.antonmills.com

    Potrzebny czas
    30 minut

    Umiejętności
    • Wykorzystanie frameworku HYPE do tworzenia grafiki generatywnej

    Aby samodzielnie wykonać ten tutorial zamów pismo »
ZAMÓW PISMO

12,00 ZŁ (DRUKOWANE)

12,50 ZŁ (E–WYDANIE)

Cały powyższy tutorial, a także wiele innych ćwiczeń i artykułów o grafice znajdziesz w tym numerze pisma. Wysyłka gratis! zamów pismo »

Powrót »

kup teraz

KOD CA0311
CENA 12,00
ZAMÓW TERAZ!


W każdym wydaniu miesięcznika Computer Arts znajdziesz wiele tutoriali i porad praktycznych.

Zamieszczony obok tekst to wstęp do tutoriala wydrukowanego w numerze 03/11
Fragmenty tutoriali
wybrane z nr. 03/11


>> Photoshop CS5
Szukając inspiracji

Szukając inspiracji
Radim Malinic zdradza kilka tajemnic związanych z tworzeniem efektownych kompozycji obfitujących w intrygujące szczegóły



>> Illustrator CS2
Tworzymy nowoczesny deseń

Tworzymy nowoczesny deseń
Fernando V. Togni przedstawia szybki sposób na tworzenie powtarzalnych wzorów, które mogą znaleźć zastosowanie w różnych projektach



>> Flash CS3
Sztuka generatywna

Sztuka generatywna
Anton Mills wyjaśnia, jak wykorzystać framework HYPE do stworzenia efektownej grafiki z komputera



>> Photoshop CS
Szukając inspiracji u Frazetty

Szukając inspiracji u Frazetty
Jak umiejętnie czerpać z dorobku Franka Frazetty, żeby nie być posądzonym o plagiat Jean-Sébastien Rossbach nisko kłania się mistrzowi?





Darmowe tutoriale
z numeru 03/11


>> Illustrator CS
Siatki gradientu bez tajemnic

Siatki gradientu bez tajemnic
Luke O'Neill pokazuje, jak uniknąć wpadek podczas zabawy z gradientami dzięki umiejętnemu użyciu narzędzia Siatka gradientu