Zamknij okno Cookies

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów o polityce cookies

PISMO UŻYTKOWNIKÓW ADOBE PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, INDESIGN, FLASH I INNYCH...

  • >> Tutorial Photoshop CS / Painter

  • Malowanie dynamicznej akcji

  • Kirsi Salonen pokazuje, jak używając półprzezroczystych gradientów i podwójnych pędzli uzyskać wrażenie akcji
  • tutorial Photoshop CS / Painter
  • Podczas tego ćwiczenia masz sposobność do opanowania trzech zagadnień. Po pierwsze, poznasz podstawy budowy anatomicznej konia. Ze względu na to, że pegaz jest centralnym motywem pracy, ten punkt jest najważniejszy. Po drugie, musisz nauczyć się patrzeć we właściwy sposób na kolory. Po trzecie, musisz rysować, rysować i jeszcze raz rysować bez materiałów pomocniczych.

    Nie zamierzam uczyć, jak rysować konia, bo materiały potrzebne do tego znajdziesz w Internecie. Nie będę instruować też co do podstaw kompozycji w obrazie albo tego, jak wygląda z prawdziwego zdarzenia smok ? to już zupełnie inna historia. Dogłębnie wyjaśnię natomiast, jak budować klimat pracy, dobierać odpowiednie do jej tematyki kolory i posługiwać się pędzlami podwójnymi Photoshopa. Całkowity czas potrzebny do wykonania tej pracy to 4 godziny i 10 minut.

    Nie jest to prosty warsztat z podstaw rysowania, ostrzegam więc od razu, że musisz dość biegle znać Photoshopa. A teraz wyobraź sobie, że jesteś na prywatnej lekcji u profesora malarstwa.


    Kirsi Salonen
    Kirsi Salonen jest niezależną artystką i ilustratorką z Finlandii. Pracuje w branży już od ponad pięciu lat, tworząc grafikę, komiksy, okładki, ilustracje i reklamy dla klientów z całego świata. Jej pasja do tworzenia ciemnych prac fantasy wyraża się we wszystkich rodzajach ekspresji. Info www.kirsisalonen.com

    Potrzebny czas
    Ponad 4 godziny

    Myśl, zanim zaczniesz malować
    Nie spiesz się z malowaniem. Pomyśl najpierw o tym, co chcesz przekazać swoją pracą, a nie o stronie technicznej. Używaj zasobów nieszablonowej kreatywności w swojej głowie, tworząc indywidualny styl. Kiedy pracuję, korzystam z dwóch monitorów. Wygodnie jest mieć narzędzia na jednym, a całą pracę na drugim.

    Pędzle
    Najczęściej korzystam z dwóch pędzli podczas całego procesu twórczego. Postaraj się czasem wyłączyć opcję Other Dynamics i pobaw się parametrem Scattering na różnych elementach pracy.
    Pędzel pierwszy: Oil Wet Medium Flow - Kształt pisaka: średnica 23 px, Spacing 43%, Scatter: 152%, Count 2
    Pędzel drugi: Textured Comb narzędzia Paintbrush - Kształt pisaka: średnica 23 px, Spacing 45%, Dual Brush: Scattering 152%, Count 2
    Oba pędzle: Włączone Shape Dynamics z naciskiem pisaka, parametr Jitter 15%, Others 0%

    Aby samodzielnie wykonać ten tutorial zamów pismo »
ZAMÓW PISMO

12,00 ZŁ (DRUKOWANE)




Cały powyższy tutorial, a także wiele innych ćwiczeń i artykułów o grafice znajdziesz w tym numerze pisma. Wysyłka gratis! zamów pismo »

Powrót »

kup teraz

KOD CA0309
CENA 12,00
ZAMÓW TERAZ!


W każdym wydaniu miesięcznika Computer Arts znajdziesz wiele tutoriali i porad praktycznych.

Zamieszczony obok tekst to wstęp do tutoriala wydrukowanego w numerze 03/09
Fragmenty tutoriali
wybrane z nr. 03/09


>> Photoshop CS2
Nowoczesne retro

Nowoczesne retro
Projektant James White pokazuje jak nadać grafice w klimacie retro własny, nowoczesny i niepowtarzalny styl



>> Illustrator CS3
Drukowanie grafiki cyfrowej

Drukowanie grafiki cyfrowej
Ben oraz Fi O'Brien przedstawiają sposób przenoszenia cyfrowych prac bezpośrednio z Illustratora na ścianę domu



>> Flash CS3
Portfolio dla urządzeń mobilnych

Portfolio dla urządzeń mobilnych
Paul Wyatt przedstawia prosty sposób na zrobienie portfolio z myślą o urządzeniach mobilnych



>> Photoshop CS
Malowanie dynamicznej akcji

Malowanie dynamicznej akcji
Kirsi Salonen pokazuje, jak używając półprzezroczystych gradientów i podwójnych pędzli uzyskać wrażenie akcji





Darmowe tutoriale
z numeru 03/09


>> Photoshop CS
Oswajanie map gradientów

Oswajanie map gradientów
Masz problem z dopracowaniem swojej grafiki? Najwyższy czas wrócić do znakomitego, choć często lekceważonego narzędzia Gradient Map