Zamknij okno Cookies

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów o polityce cookies

PISMO UŻYTKOWNIKÓW ADOBE PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, INDESIGN, FLASH I INNYCH...

  • >> Tutorial Photoshop CS2

  • Budowanie z tekstur

  • Artysta Magnus Kjäll wyczarowuje surrealistyczny krajobraz łączący fotografię z grafiką wektorową
  • tutorial Photoshop CS2
  • Zawsze byłem zakochany w modelowaniu 3D. A raczej zawsze byłem zakochany w wyobrażeniu na temat możliwości, jakie ono ze sobą niesie. Ilekroć jednak mobilizowałem się na tyle, aby zabrać się do nauki modelowania, wciąż frustrował mnie nieprawdopodobny poziom zawiłości technicznych. Skoro więc okazało się, że nie mam cierpliwości, by w wolnej chwili poświęcać się powierzchniom NURBS, musiałem skupić się na tym, co już umiem. Zająłem się importowaniem do Photoshopa kiepskich, nudnych zdjęć i tworzeniem z nich czegoś bardziej interesującego, a co ważniejsze — całkowicie unikatowego.

    W tym ćwiczeniu pokażę kilka technik, które rozwinąłem przez ostatnie lata, i postaram się naszkicować mój proces twórczy wykonywany w Photoshopie. Obrazek, nad którym pracujemy, to kopia ilustracji wykonanej na zlecenie depthCORE w grudniu ubiegłego roku.


    Magnus Kjäll
    Szwedzki ilustrator Magnus Kjäll, mieszkający w Sztokholmie, zajmuje się designem, grafiką internetową i identyfikacją firm od 2002 r. Od roku 2006 jest członkiem grupy depthCORE. Więcej na http://depthcore.com

    Zapisuj warstwy
    Ilekroć spłaszczasz grupę warstw w Photoshopie, możesz zostawić sobie możliwość odwrotu. Jeśli jednak zaczniesz kopiować grupy na arkuszu roboczym i je ukrywać, twój plik PSD szybko się roztyje?. Dlatego lepiej zapisywać grupy w osobnych plikach, a arkusz roboczy pozostanie wolny od wszelkich zbędnych gratów.

    Potrzebny czas
    1,5—2 godz.

    Umiejętności
    Tryby mieszania
    Maski warstw
    Transformacja obiektów

    Aby samodzielnie wykonać ten tutorial zamów pismo »
ZAMÓW PISMO

12,00 ZŁ (DRUKOWANE)




Cały powyższy tutorial, a także wiele innych ćwiczeń i artykułów o grafice znajdziesz w tym numerze pisma. Wysyłka gratis! zamów pismo »

Powrót »

kup teraz

KOD CA0908
CENA 12,00
ZAMÓW TERAZ!


W każdym wydaniu miesięcznika Computer Arts znajdziesz wiele tutoriali i porad praktycznych.

Zamieszczony obok tekst to wstęp do tutoriala wydrukowanego w numerze 09/08
Fragmenty tutoriali
wybrane z nr. 09/08


>> Photoshop CS2
Budowanie z tekstur

Budowanie z tekstur
Artysta Magnus Kjäll wyczarowuje surrealistyczny krajobraz łączący fotografię z grafiką wektorową



>> Illustrator CS3
Łącz tekstury i wektory

Łącz tekstury i wektory
Grafika wektorowa, mimo dużej elastyczności, wydaje się zbyt czysta i nienaturalna. Odrobina zużycia i brudu to wszystko, czego jej trzeba...



>> Google SketchUp
Wizualizacja obiektów 3D

Wizualizacja obiektów 3D
Modelowanie 3D nie jest już tak trudnym i żmudnym procesem jak kiedyś, dzięki bezpłatnej aplikacji firmy Google. Jarome Turner odsłania arkana



>> Photoshop CS
Inspiracja pracami Gigera

Inspiracja pracami Gigera
Wykonujemy dopracowaną w najdrobniejszych detalach ilustrację inspirowaną dokonaniami słynnego twórcy Obcego





Darmowe tutoriale
z numeru 09/08


>> JavaScript
Detekcja pluginów

Detekcja pluginów
Umieszczając na stronie internetowej różnego typu media, chcielibyśmy mieć pewność, że nasi odbiorcy dysponują odpowiednią wersją wtyczki