Zamknij okno Cookies

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów o polityce cookies

PISMO UŻYTKOWNIKÓW ADOBE PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, INDESIGN, FLASH I INNYCH...

» WYDARZENIE | Dodano: 2012-07-18

Fotolia wkracza na nowe rynki

Fotolia kontynuuje ekspansję, udostępniając swoje usługi w kolejnych krajach: Argentynie, Chile, Meksyku, Kolumbii i Australii. Obecnie firma działa w dwudziestu państwach

Fotolia wkracza na nowe rynki

Wprowadzenie usług zlokalizowanych w Ameryce Łacińskiej i Australii jest strategicznym krokiem w celu pozyskania jeszcze większej ilości prac od lokalnych artystów oraz zbudowania długotrwałych relacji partnerskich z klientami w tych krajach.

Fotolia jest wyjątkowo popularna wśród banków fotografii stockowej online w Ameryce Północnej oraz w Europie, gdzie odnotowuje się wysoki wskaźnik dostępu do Internetu. W ciągu ostatnich 10 lat wskaźnik ten wzrósł ponad dziesięciokrotnie w Ameryce Południowej, stanowiąc dzisiaj 55% tego samego wskaźnika odnotowanego w Ameryce Północnej. Ten wzrost dostępu do Internetu wpisuje się bezpośrednio w model crowdsourcingu Fotolia.

Ponad 3,5 miliona osób wybiera serwis Fotolia jako przystępne cenowo źródło zdjęć, grafik i wideo HD licencjonowanych w oparciu o model royalty-free

Od momentu wejścia na rynek brazylijski w 2010 r, Fotolia odnotowała duże zainteresowanie swoją ofertą ze strony użytkowników pochodzących z innych krajów Ameryce Łacińskiej. Współpracując już z artystami z Argentyny, których prace cieszą się dużym wzięciem ze strony klientów, Fotolia nieustanie szuka możliwośći nawiązania współpracy z najlepszymi i najbardziej utalentowanymi twórcami w tej części świata. Alejandro Ventura, profesjonalny fotograf i Dyrektor Regionalny Fotolia na Amerykę Południową potwierdza ten trend: "W krajach Ameryki Łacińskiej roi się od utalentowanych fotografów, którzy szukają możliwości zaistnienia. Fotolia pomoże im w dotarciu do 3,5 milionowej rzeszy odbiorców na całym świecie".

"Dostrzegamy znaczny potencjał Ameryki Łacińskiej i Australii, ponieważ tamtejsze rynki bardzo szybko rosną, podobnie jak niektóre z naszych Europejskich rynków. Lokalizowanie świadczonych usług jest dla nas niezwykle ważne, ponieważ zależy nam na dostarczeniu najlepszej oferty dla naszej bazy Klientów", mówi Oleg Tscheltzoff, prezes i współzałożyciel firmy Fotolia. "Jesteśmy agencją fotografii stockowej z największym międzynarodowym zasięgiem, a ostatnia inwestycja KKR w Fotolia oznacza, że możemy nadal zwiększać nasz zasięg na kolejne kraje."

» Zobacz więcej na temat Fotolia

Powrót »

Wydanie Cyfrowe Computer Arts #08
okładka

Magazyn Computer Arts teraz za darmo w formie aplikacji cyfrowej dostępnej na tablety iPad i urządzenia z systemem Android oraz komputery PC/Mac.