Zamknij okno Cookies

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów o polityce cookies

PISMO UŻYTKOWNIKÓW ADOBE PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, INDESIGN, FLASH I INNYCH...

» WYDARZENIE | Dodano: 2011-03-22

Euro-Reklama 2011

W dniach 12-15 kwietnia bieżącego roku po raz dwudziesty odbędą się w Poznaniu Międzynarodowe Targi Artykułów i Usług Reklamowych - Euro-Reklama 2011

Euro-Reklama 2011

Targi Euro-Reklama to najważniejsze spotkanie sektora out-of-home media w Polsce. Przestrzenie Międzynarodowych Targów Poznańskich zamieniają się wtedy w wyjątkowe miejscem spotkań z klientami i partnerami handlowymi, a także stają się idealną przestrzenią do pozyskania nowych, bardzo wartościowych kontaktów biznesowych. Targi stanowią sposobność zaprezentowania swojej oferty zwiedzającym. To wyjątkowe miejsce integracji całego środowiska działającego na rynku reklamy oraz kreowania biznesu.

Widowiskowe ekspozycje, szereg spektakularnych wydarzeń oraz warsztaty, konferencje i pokazy. Tysiące zwiedzających z branży reklamowej, którzy poszukują informacji o najnowszych trendach

Podczas targów zaprezentowane zostaną rozwiązania o wszechstronnej tematyce. Dotyczyć będą one m.in. następujących bloków tematycznych: Komunikacja wizualna (outdoor / indoor), Usługi reklamowe, Dostawcy usług reklamowych, Usługi wystawiennicze, Ambient, Materiały i urządzenia do produkcji reklamy, POS, Organizacje branżowe, Wydawnictwa specjalistyczne, Portale branżowe i inne.

Dobrze skrojony program wydarzeń

Ekspozycje, wydarzenia oraz warsztaty odbywające się podczas targów przyciągają do Poznania tysiące zainteresowanych. Program wydarzeń umożliwia firmom aktywny udział w budowaniu i rozwijaniu relacji z klientami oraz dostarcza im ważnych informacji rynkowych. Podczas tegorocznych targów odbędzie się szereg konkursów i pokazów oraz zostaną wręczone prestiżowe nagrody Międzynarodowych Targów Poznańskich: Złote Medale oraz nagrody Acanthus Aureus przyznawane za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej. Odbędzie się również konferencja Euro-Reklama Sport II, która dedykowana jest przede wszystkim klubom i organizacjom sportowym zainteresowanym budowaniem własnego wizerunku.

Więcej informacji o targach Euro-Reklama 2011

Powrót »

Wydanie Cyfrowe Computer Arts #05
okładka

Magazyn Computer Arts teraz za darmo w formie aplikacji cyfrowej dostępnej na tablety iPad i urządzenia z systemem Android oraz komputery PC/Mac.