Zamknij okno Cookies

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów o polityce cookies

PISMO UŻYTKOWNIKÓW ADOBE PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, INDESIGN, FLASH I INNYCH...

» WYDARZENIE | Dodano: 2011-03-04

Promocja polskiej turystyki

Oszałamiająca podróż przez Polskę w 3D, nowatorskie animacje, tradycyjne motywy i najnowsze trendy. Ta wybuchowa mieszanka to podstawa kampanii wizerunkowej promującej Polskę w Berlinie

Promocja polskiej turystyki

Opracowana przez Platige Image koncepcja to nowy wymiar rodzimej turystyki: Polska to kraj w dobrym stylu. Dnia 3 marca, na specjalnym pokazie w kinie Multikino Złote Tarasy zaprezentowano kluczowe elementy kampanii promującej Polskę na największych, światowych targach turystycznych: ITB Berlin. Na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej kampanię opracowało studio Platige Image. Jej autorami są Tomasz Bagiński i Marcin Kobylecki, natomiast twórcą wizualnej oprawy Jakub Jabłoński.

Platige Image zaprezentowało fragmenty widowiska 3D, pod hasłem przewodnim kampanii: MOVE YOUR IMAGINATION, przygotowanego na ceremonię otwarcia tarów ITB, z udziałem ponad 4000 tysięcy przedstawicieli branży turystycznej z całego świata.

Kampania MOVE YOUR IMAGINATION w Berlinie to pierwsze tak duże międzynarodowe wydarzenie promujące Polskę przed Polską Prezydencją w Radzie UE oraz finałami Euro 2012

Przygotowana przez Platige Image stereoskopowe animacje to zwariowana, kolorowa, trochę szalona, ale intrygująca podróż przez Polskę. Każdy z filmów pokazuje inny aspekt polskiej turystyki, za każdym razem kładąc nacisk na niezwykłą różnorodność i kreatywność naszego kraju. Tematem filmów jest m.in. polska turystyka, kultura, przyroda i aktywny wypoczynek, przygotowania do Euro 2012 oraz taniec. Każdy film wykonany jest w innej stylistyce od wizerunkowego spotu reklamowego, poprzez animację 2D, malarską impresję po wizualną abstrakcję i monumentalne widowisko taneczne w choreografii Agustina Egurroli.

W trakcie wieczornego pokazu przedstawiono również najważniejsze elementy wizerunkowe kampanii oparte na tradycyjnych i współczesnych motywach designu, a pośród nich pięć winylowych stworków promujących Polskę.

Polska, jako gość honorowy, Oficjalny Kraj Partnerski ITB odpowiada za przygotowanie otwarcia targów.

Więcej informacji o kampanii

Powrót »

Wydanie Cyfrowe Computer Arts #07
okładka

Magazyn Computer Arts teraz za darmo w formie aplikacji cyfrowej dostępnej na tablety iPad i urządzenia z systemem Android oraz komputery PC/Mac.