Zamknij okno Cookies

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów o polityce cookies

PISMO UŻYTKOWNIKÓW ADOBE PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, INDESIGN, FLASH I INNYCH...

» KONKURS | Dodano: 2014-01-30

Konkurs Fotolii

Znany stock zaprasza artystów cyfrowych do uwolnienia swojej kreatywności i zmierzenia się z dziesięcioma twórcami przedstawionymi w drugim sezonie kolekcji TEN by Fotolia

Konkurs Fotolii

TEN to edukacyjna kampania prowadzona przez międzynarodowy stock zdjęciowy Fotolia, która przez dziesięć kolejnych miesięcy prezentuje prace dziesięciu cyfrowych artystów z całego świata. Drugi rok z rzędu, w ramach kampanii TEN, bank zdjęć Fotolia podzielił się pracami artystów cyfrowych i grafików ze społecznością na całym świecie. Dzięki możliwości pobrania plików źródłowych, wszyscy zainteresowani grafiką, mogli poznać technikę pracy i dowiedzieć się jak każdy z projektów został stworzony. Prace drugiego sezonu TEN by Fotolia zostały pobrane ponad 350 tys. razy na całym świecie, co daje dwukrotnie lepszy wynik w porównaniu do sezonu pierwszego!

Konkurs

W terminie do 10 lutego br. Fotolia zaprasza artystów cyfrowych z całego świata – zarówno profesjonalistów, jak i amatorów – do podjęcia wyzwania i zmierzenia się z jednym lub kilkoma z tematów twórczych drugiego sezonu TEN by Fotolia. Do wygrania są nagrody o wartości blisko 400 000 PLN, w tym m.in międzynarodowa kampania promocyjna sygnowana marką Fotolia. Uczestnicy muszą w czasie od 10 stycznia do 10 lutego zarejestrować się przez Facebooka i zamieścić na profilu kampanii swoją pracę zainspirowaną jednym lub kilkoma tematami z kategorii konkursowych. To dziesięć tematów zainspirowanych oryginalnymi pracami TEN:

• Engineering Dreams
• Myth In Motion
• Pump Up The Color
• You Can't Stop The Music!
• Animal Instinct
• Through Time
• Unknown Destination
• Mixed Messages
• Love At First Sight
• Game On

Co ważne, w projekcie trzeba wykorzystać minimum 3 zdjęcia z banku zdjęć Fotolia, które były wcześniej użyte przez artystów drugiego sezonu.

Pierwszy konkurs inspirowany kolekcją TEN by Fotolia wygrał Sebastian Powszuk, 24-letni grafik z Polski, wygrywając m.in. międzynarodową kampanię reklamową. Jego praca, której przewodnim tematem jest "Podróż", została wybrana jako najlepsza z pośród 1260 grafik nadesłanych z całego świata. – Zwycięstwo utwierdziło mnie w przekonaniu, że obrałem właściwą drogę i grafika jest tym co chcę robić w życiu. Dzięki wygranej znacząco wzrosło zainteresowanie moją osobą i nawiązałem wiele interesujących znajomości wśród ludzi z branży i nie tylko. Przełożyło się to oczywiście na ilość zleceń i ciekawych projektów przy których mogę pracować. Mogłem zaprezentować swoją twórczość i przemyślenia szerokiemu odbiorcy, co bardzo pozytywnie wpłynęło na moją rozpoznawalność. Zrobiłem ogromny krok na przód. Konkurs o takiej skali to doskonała platforma pozwalająca rozwinąć skrzydła. Już sam proces tworzenia pracy może być bardzo edukujący. To doskonała okazja aby zobaczyć – od środka – jak pracują najlepsi, wyciągnąć wnioski i zastosować zdobytą wiedzę we własnej twórczości. Korzyści z tego wynikające są bezcenne. Trudno o lepszą zachętę gdy dołożymy do tego możliwość zwycięstwa (na które każdy ma szanse, jestem na to doskonałym przykładem), wypromowania siebie, zdobycie tony doświadczenia i zgarnięcia fantastycznych nagród – mówi Sebastian Powszuk, zwycięzca pierwszego konkursu Ten by Fotolia.

W pierwszej edycji konkursu ponad 1200 artystów zgłosiło swoje prace, które polubiło ponad 40 tys. osób, a ponad 250 tys. o nich rozmawiało. Druga runda zapowiada się na jeszcze większą, ponieważ kampania TEN by Fotolia z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność.

Światowe uznanie

Internauci z całego świata będą decydować o wyborze zwycięzców wybierając dziesięciu z nich – po jednym w każdym temacie – którzy następnie zostaną ocenieni przez jury składające się z artystów drugiego sezonu TEN, ekspertów banku zdjęć Fotolia oraz partnera produkcji, Gang Corporate. Tu pod uwagę będzie brany talent, kreatywność i technika. Zdobywca głównej nagrody otrzyma międzynarodową kampanię promocyjną i publikację pracy w prestiżowych czasopismach branżowych, a co za tym idzie, szansę na uzyskanie międzynarodowego uznania. Na uczestników czekają cenne nagrody.

Nagroda Główna
• 1 tablet Wacom Intuos Pro M Special Edition
• 1 zestaw domowego studio foto z lampami Westcott
• 1 reflektor Westcott 30 cali 5-in-1
• 1x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości ponad 1 500 PLN
• 1 roczny abonament Adobe Creative Cloud
• 1 kaseton świetlny LED Exaprint
• 1 Abonament Fotolia (100 pobrań miesięcznie przez 1 rok)
• Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2
Nagrody dla zwycięzców w pozostałych 9. kategoriach

• 1 tablet Wacom Intuos Pro M
• 1 reflektor Westcott
• 1x szablon Template Monster (pojedyncza licencja)
• 1x 3-miesięczny abonament Adobe Creative Cloud
• 1 wydruk na płótnie Exaprint 100x100 cm
• 250 ulotek gecko Exaprint 10x15 cm
• 1x 3-miesięczny abonament Fotolia (25 pobrań na miesiąc)
• Zestaw wszystkich prac TEN z sezonu 1 i 2

Wyniki konkursu drugiego sezonu TEN by Fotolia zostaną ogłoszone na stronie wydarzenia na Facebooku w dniu 19 lutego 2014 roku.

» Zobacz więcej na temat konkursu Fotolii

Powrót »

Wydanie Cyfrowe Computer Arts #06
okładka

Magazyn Computer Arts teraz za darmo w formie aplikacji cyfrowej dostępnej na tablety iPad i urządzenia z systemem Android oraz komputery PC/Mac.