Zamknij okno Cookies

Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej szczegółów o polityce cookies

PISMO UŻYTKOWNIKÓW ADOBE PHOTOSHOP, ILLUSTRATOR, INDESIGN, FLASH I INNYCH...

» WYDARZENIE | Dodano: 2014-01-30

Nowe logo Wybieram e-faktury

Znamy zwycięzcę ogólnopolskiego konkursu graficznego zorganizowanego przez Koalicję "Wybieram e-faktury" powołaną przez Konfederację Lewiatan

Nowe logo Wybieram e-faktury

Przedmiotem konkursu było stworzenie logotypu dla samej Koalicji oraz kampanii edukacyjnej, w ramach której prowadzone są działania promujące ideę korzystania z e-faktur. Zwycięzcą konkursu został Maciej Zakrzewski. Zwycięska praca została wybrana przez członków Koalicji "Wybieram e-faktury", w skład której wchodzą obecnie: Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Orange Polska, UPC Polska, ING oraz Sage. Jury miało nie lada orzech do zgryzienia ponieważ do konkursu zgłoszono aż 580 projektów.

"W procesie wyłaniania zwycięskiej pracy braliśmy pod uwagę przede wszystkim: nowoczesną formę, łatwość zapamiętania oraz nawiązanie do aspektu ekologicznego korzystania z faktur elektronicznych. Praca Macieja Zakrzewskiego spełniała wszystkie te kryteria. Zwycięzcy serdecznie gratulujemy! Chcemy, by znak ten stał się popularnym symbolem e-faktur, do tej pory go brakowało" – powiedziała Joanna Zaręba, Dyrektor Departamentu Komunikacji Konfederacji Lewiatan.

Konkurs miał charakter otwarty, udział w nim mogli wziąć zarówno zawodowi graficy, jak i amatorzy zajmujący się grafiką hobbistycznie. Organizator przewidział nagrodę pieniężną dla autora najlepszej pracy. Wszystkie prace konkursowe dostępne są na dedykowanej stronie

Celem kampanii "Wybieram e-faktury" jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na zalety korzystania z e-faktur i obalanie mitów związanych z wykorzystywaniem faktur elektronicznych Obecnie, pod względem popularności nowoczesnych form rozliczeniowych jesteśmy na ostatnim miejscu w Europie. Według różnych szacunków jedynie 10 procent faktur w Polsce ma formę elektroniczną.

W ramach kampanii prowadzone są szeroko zakrojone działania informacyjno-edukacyjne. Ich celem jest nie tylko edukacja społeczeństwa na temat sposobów udostępniania i płatności e-faktur. Koalicji zależy również na zwiększeniu świadomości konsumentów w obszarze regulacji prawnych określających status e-faktur w Polsce. Kampania ma ponadto zwrócić uwagę Polaków na ekologiczne skutki wystawiania faktur papierowych. Logo kampanii będzie wykorzystywane w komunikacji projektu m.in. na stronach internetowych, materiałach prasowych i promocyjnych firm popierających e-faktury.

» Zobacz więcej na temat kampanii Wybieram e-faktury

Powrót »

Wydanie Cyfrowe Computer Arts #02
okładka

Magazyn Computer Arts teraz za darmo w formie aplikacji cyfrowej dostępnej na tablety iPad i urządzenia z systemem Android oraz komputery PC/Mac.